شرایط گارانتی PC GAMING
- مشتری گرامی با تشکر از انتخاب شما، این کالا توسط GREEN گارانتی شده است و آسیب های ناشی از نقص فنی ، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات سخت افزاری شامل مادربرد ، پاور ، کارت گرافیک ، کولر ، RAM ، HDD ، SSD و CPU ، در صورت سلامت ظاهری و نداشتن آسیب فیزیکی ، مشمول گارانتی خواهد بود . دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می باشد.
- مدت زمان گارانتی دستگاه بر اساس تاریخ ذکر شده بر روی جعبه و کارت گارانتی و خود دستگاه می باشد و ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن کارت مقدور است. در هنگام خرید مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی جعبه و کالا، وجود برچسب سریال، ، لیبل پلمپ بر روی دستگاه و کارت گارانتی با تاریخ معتبر می باشد.
- عدم وجود و یا مخدوش شدن لیبل پلمپ روی کیس و قطعات، باعث ابطال گارانتی تمامی قطعات خواهد شد.
- گارانتی این دستگاه فقط شامل سخت افزارهای نامبرده در شناسنامه گارانتی محصول می باشد.
- عدم کارکرد PC GAMING در نرم افزارهای خاص و یا عدم همخوانی با ابزارهای جانبی به منزله وجود ایراد در PC GAMING نبوده و این محصول از دیدگاه گارنتی، سالم تلقی می گردد.
- گارانتی PC GAMING فقط شامل قطعات الکترونیکی می باشد و آسیب دیدگی فیزیکی بدنه و تزیینات شامل گارانتی نمی باشد و این قطعات در صورت امکان با اخذ هزینه های مربوط تعویض می گردد.
- هرگونه تغییر در مشخصات فنی و قطعات دستگاه (ذکر شده در کارت گارانتی )، باز شدگی و یا تعمیرات دستگاه و قطعات آن توسط افراد غیر مجاز با تشخیص کارشناسان GREEN موجب ابطال گارانتی تمام قطعاتPC GAMING می گردد.
- آسیب های ناشی از استفاده از اتصال ابزار، پورت ها و حافظه های غیر استاندارد،استفاده از قطعات متصل شده با برند های نامعتبر و غیر اصل، اتصال پورت های ورودی و خروجی به برق شهر، صدمات ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاه ها با کابل و مبدل های معیوب، ورود مایعات و مواد شیمیایی، سولفاته شدن، نوسانات برق، آتش سوزی و رعد و برق، ضربه، سرویس توسط افراد غیر مجاز، آسیب های ناشی از حمل ناصحیح، استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیر استاندارد، شکستگی، آسیب فیزیکی و ظاهری، تخریب عمدی، آسیب های وارده به کانکتورها و پین ها، استفاده نادرست از دستگاه، صدمات و خرابی های ناشی از نصب یا به روزرسانی هر نوع فایل یا برنامه و نفوذ ویروس،عیوب ناشی از عدم رعایت شرایط صحیح نگهداری(مانند قرار گرفتن در مجاورت سرمای شدید، حرارت بالا، امواج مغناطیسی شدید، ورود گرد و غبار و خاک زیاد )، استفاده از کابل برق متفرقه، تغییر رنگ و یا سوختگی ظاهری قطعات برد،خم شدگی و تاب برداشتن ظاهری کیس، آسیب های ناشی از استفاده غیر استاندارد نظیر((OVERCLOCK ، عدم توجه به دفترچه راهنمای کالا و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر با تشخیص کارشناسان GREEN، شامل گارانتی نمیباشد.
- درصورتی که اشکال دستگاه ناشی از پاک شدن ویندوز، آلودگی ویروسی و نرم افزارهای نصب شده باشد، رفع اشکال با اخذ هزینه های لازم صورت می پذیرد.
- حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان ها به عهده خریدار می باشد. ( برای اطلاع کامل از نحوه ارایه خدمات در شهرستان ها به سایت شرکت مراجعه فرمایید. )
- تشخیص شکستگی ناشی از حمل نادرست دستگاه بر عهده کارشناسان GREEN می باشد.
- گرین هیچ مسئولیتی در قبال فراموش شدن کلمه عبور بایوس و از بین رفتن اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه را ندارد و مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات بر عهده مشتری می باشد.
- بازیابی کلمه عبور تنها با ارائه فاکتور معتبر خرید و استعلام از مراجع قانونی با اخذ هزینه های لازم در صورت امکان انجام خواهد شد.
- دستگاه های خارج از گارانتی در صورت امکان، با اخذ هزینه های مربوطه تعمیر خواهند شد.
- با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه و قطعات با مدل اصلی، دستگاهی و یا قطعه ای با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارایه خواهد شد.
- برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط تکمیلی گارانتی می توانید به سایت www.green-guarantee.ir مراجعه فرمایید.