شرایط گارانتی تبلت
- مشتری گرامی با تشکر از انتخاب شما، این کالا توسط GREEN گارانتی شده است و آسیبهای ناشی از نقص فنی، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات سخت افزاری دستگاه از جمله باتری ، آداپتور و ... به استثنای لوازم جانبی در صورت سلامت ظاهری و نداشتن آسیب فیزیکی، مشمول گارانتی خواهد بود. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می باشد.
- مدت زمان گارانتی دستگاه بر اساس تاریخ ذکر شده بر روی لیبل جعبه و یا کارت گارانتی دستگاه میباشد.
- مدت زمان گارانتی باتری و شارژر دستگاه از تاریخ شروع گارانتی بر روی کارت ضمانت، 18 ماه میباشد.
- ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن لیبل جعبه و یا کارت گارانتی، جعبه دستگاه و متعلقات کامل درون آن، مقدور است.
- این ضمانتنامه شامل آسیبهای نرم افزاری و آسیبهای سخت افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم افزارهای غیر استاندارد، سیستم عاملهای غیر منطبق و غیر رسمی و روت نمودن دستگاهها نمیباشد.
- باز شدن دستگاه توسط افراد غیر مجاز با تشخیص کارشناسان GREEN، ضربه، آسیب فیزیکی و ظاهری و مخدوش شدن سریالها موجب ابطال گارانتی میگردد و گارانتی GREEN مسئولیتی برای تعمیر آن دستگاهها به صورت خارج از گارانتی نیز ندارد.
- آسیبهای ناشی از اتصال پورتها و حافظههای غیر استاندارد، شکستگی کانکتورهای USB و آداپتور، تغییر رنگ، ورود گرد و غبار و مایعات یا مواد شیمیایی، نوسانات برق و استفاده نادرست از دستگاه و مشکلات ایجاد شده در اثر استفاده از لوازم جانبی (نظیر محافظ صفحه نمایش و ...) شامل گارانتی نمیباشد.
- حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستانها به عهده خریدار میباشد .
- طبق استاندارد جهانی ارائه خدمات به دستگاههایی با بیش از 3 پیکسل سوخته (حداقل 4 پیکسل ) انجام می پذیرد.
- گرین مسئولیتی در قبال فراموش شدن اکانت، کلمه عبور، اطلاعات موجود روی حافظه دستگاهها و عدم کارکرد در نرم افزاری خاص را ندارد و مشتریان در صورت لزوم میتوانند قبل از مراجعه به مرکز گارانتی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
- دستگاههای خارج از گارانتی در صورت امکان، با اخذ هزینههای مربوطه تعمیر خواهند شد.
- با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی، دستگاهی سالم با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارایه خواهد شد.