شرایط گارانتی Port-in-One

 

شرح مختصر شرایط:

  • مشتری گرامی با تشکر از انتخاب شما، این کالا توسط GREEN گارانتی شده است و آسیب­های ناشی از نقص فنی، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات سخت افزاری شامل نمایشگر، مادربرد، مدار تغذیه، ماژول wifi، خنک کننده، اسپیکر و آداپتور، در صورت سلامت ظاهری و نداشتن آسیب فیزیکی، مشمول گارانتی خواهد بود. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می­ باشد.
  • ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن لیبل جعبه و یا کارت گارانتی مقدور می باشد و مدت زمان گارانتی دستگاه بر روی کارت گارانتی و یا لیبل جعبه ذکر شده است. تاریخ شروع گارانتی بر اساس تاریخ شروع درج شده برروی لیبل جعبه (و یا کارت گارانتی) می باشد. در هنگام خرید مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، وجود برچسب سریال و هولوگرام بر روی دستگاه و کارت گارانتی با تاریخ معتبر می­ باشد.
  • مشتریان می­ بایست پیش از باز نمودن پلمپ پیچ­های دستگاه برای اسمبل، از سلامت فیزیکی و ظاهری  PIO اطمینان حاصل فرمایند، مخدوش شدن لیبل فوق به منزله تاییدیه مشتری مبنی بر سلامت ظاهری و فیزیکی دستگاه می­ باشد.
  • گارانتی PIO فقط شامل سخت افزارهای نامبرده در کارت گارانتی می­ باشد و گارانتی GREEN مسئولیتی در قبال عملکرد نرم افزاری، خرابی و آسیب دیدگی قطعات اضافه شده، عدم سازگاری و تناسب قطعات اضافه شده با PIO و عدم کارکرد در نرم افزارهای خاص را ندارد. لازم به ذکر است حتما پیش از تهیه سایر قطعات از سازگاری آنها با قطعات PIO اطمینان حاصل فرمایید.
  • تمامی قطعات این کالا دارای سریال یکسان می­باشند، گارانتی صرفا شامل دستگاه­هایی که سریال آنها مطابق با یکدیگر است می­ باشد.
  • هرگونه تغییر در مشخصات فنی و قطعات دستگاه (ذکر شده در لیبل جعبه یا کارت گارانتی )، استفاده از قطعات دیگر روی شاسی PIO و یا تعمیرات دستگاه و قطعات آن توسط افراد غیرمجاز با تشخیص کارشناسان GREEN موجب ابطال گارانتی می­ گردد.
  • برای مطالعه سایر شرایط گارانتی به دفترچه راهنما همراه با محصول توجه فرمایید.

شرح کامل شرایط:

  • مشتری گرامی با تشکر از انتخاب شما، این کالا توسط GREEN گارانتی شده است و آسیب­های ناشی از نقص فنی، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات سخت افزاری شامل نمایشگر، مادربرد، مدار تغذیه، ماژول wifi، خنک کننده، اسپیکر و آداپتور، در صورت سلامت ظاهری و نداشتن آسیب فیزیکی، مشمول گارانتی خواهد بود. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می­ باشد.
  • مدت زمان گارانتی دستگاه بر اساس تاریخ ذکر شده بر روی لیبل جعبه و یا کارت گارانتی دستگاه می­ باشد و ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن لیبل جعبه یا کارت گارانتی مقدور است. در هنگام خرید مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، وجود برچسب سریال و هولوگرام بر روی دستگاه و کارت گارانتی با تاریخ معتبر می ­باشد.
  • مشتریان می­ بایست پیش از باز نمودن پلمپ پیچ­های دستگاه برای اسمبل، از سلامت فیزیکی و ظاهری  PIO اطمینان حاصل فرمایند، مخدوش شدن لیبل فوق به منزله تاییدیه مشتری مبنی بر سلامت ظاهری و فیزیکی دستگاه می ­باشد.
  • گارانتی PIO فقط شامل سخت افزارهای نامبرده در لیبل جعبه و یا کارت گارانتی می­باشد و گارانتی GREEN مسئولیتی در قبال عملکرد نرم افزاری، خرابی و آسیب دیدگی قطعات اضافه شده، عدم سازگاری و تناسب قطعات اضافه شده با PIO و عدم کارکرد در نرم افزارهای خاص را ندارد. لازم به ذکر است حتما پیش از تهیه سایر قطعات از سازگاری آنها با قطعات PIO اطمینان حاصل فرمایید.
  • تمامی قطعات این کالا دارای سریال یکسان می­باشند، گارانتی صرفا شامل دستگاه­هایی که سریال آنها مطابق با یکدیگر است می­ باشد.
  • هرگونه تغییر در مشخصات فنی و قطعات دستگاه (ذکر شده در لیبل جعبه و یا کارت گارانتی )، استفاده از قطعات دیگر روی شاسی PIO و یا تعمیرات دستگاه و قطعات آن توسط افراد غیرمجاز با تشخیص کارشناسان GREEN موجب ابطال گارانتی می­ گردد.
  • آسیب­ های ناشی از استفاده از قطعات اضافه شده با برندهای نامعتبر و غیر استاندارد، اتصال پورت­ ها و حافظه ­های غیر استاندارد، اتصال پورت­ های ورودی و خروجی به برق شهر، صدمات ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاه­ها، ورود مایعات و مواد شیمیایی، سولفاته شدن، نوسانات برق، آتش سوزی و رعد و برق، ضربه ، آسیب­های ناشی از اسمبل ناصحیح، سرویس توسط افراد غیر مجاز، استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیر استاندارد، شکستگی، آسیب فیزیکی و ظاهری، تخریب عمدی، آسیب­های وارده به کانکتورها، اتصال ناصحیح خنک ­کننده و آسیب فیزیکی آن، استفاده نادرست از دستگاه، استفاده از آداپتورهای متفرقه، عدم وجود یا مخدوش شدن سریال، هولوگرام و برچسب شناسایی کالا، لیبل جعبه یا کارت گارانتی و همچنین در مورد مادربرد؛ صدمات و خرابی­های ناشی از نصب یا بروزرسانی هر نوع فایل یا برنامه و نفوذ ویروس، کج شدگی و یا شکستگی پایه­های سوکت CPU، هرگونه خراشیدگی، تاب برداشتن و یا ترک برد، تغییر رنگ و یا سوختگی ظاهری قطعات برد، خم شدگی، شکستگی و یا له­شدگی پین­ها، قطعات، اسلات­ها و کانکتورهای برد، آسیب­های ناشی از استفاده غیر استاندارد نظیر OVERCLOCK، عدم توجه به دفترچه راهنمای کالا و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر با تشخیص کارشناسان GREEN،  شامل گارانتی نمی ‌باشد.
  • طبق استاندارد جهانی ارائه خدمات به دستگاه هایی با بیش از 3 پیکسل سوخته ( حداقل 4 پیکسل ) در صفحه نمایش انجام می­ پذیرد.
  • استفاده غیر متعارف از صفحه نمایش یا جداکردن آن موجب ابطال گارانتی می ­گردد.
  • حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان ها به عهده خریدار می ­باشد.
  • لطفا قبل از ارسال PIO به مراکز گارانتی و پس از تایید مشکل دستگاه بدون قطعات اضافه شده، تمامی قطعات اضافه شده از روی دستگاه خارج و PIO به تنهایی ارسال گردد، گارانتی گرین در قبال هر گونه مشکل برای قطعات اضافه شده بر روی دستگاه ( سخت افزاری، نرم افزاری، آسیب دیدگی ) مسئولیتی بر عهده ندارد.
  • تشخیص شکستگی ناشی از حمل نادرست دستگاه بر عهده کارشناسان GREEN می ­باشد.
  • آسیب­ دیدگی فیزیکی بدنه و صفحه نمایشگر PIO شامل گارانتی نمی­باشد و این قطعات در صورت امکان با اخذ هزینه­های مربوط تعویض می ­گردد.
  • GREEN هیچ مسئولیتی در قبال فراموش شدن کلمه عبور، بایوس و از بین رفتن اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه را ندارد و مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات بر عهده مشتری می­ باشد.
  • بازیابی کلمه عبور تنها با ارائه فاکتور معتبر خرید و استعلام از مراجع قانونی با اخذ هزینه ­های لازم در صورت امکان انجام خواهد شد.
  • دستگاه­های خارج از گارانتی در صورت امکان، با اخذ هزینه­های مربوطه تعمیر خواهند شد.
  • با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی، دستگاهی با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارایه خواهد شد.