شرایط گارانتی اسپیکر
- مشتری گرامی با تشکر از انتخاب شما، این کالا توسط GREEN گارانتی شده است و آسیب های ناشی از نقص فنی، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات سخت افزاری دستگاه از جمله باتری و ... به استثنای لوازم جانبی در صورت سلامت ظاهری و نداشتن آسیب فیزیکی، مشمول گارانتی خواهد بود. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می باشد.
- مدت زمان گارانتی دستگاه بر اساس تاریخ ذکر شده بر روی لیبل جعبه و یا کارت گارانتی دستگاه می باشد.
- برای عملکرد بهتر باتری، قبل از اولین استفاده محصول را به طور کامل شارژ نمایید و بهتر است باتری آن در حالت خاموش شارژ گردد. همچنین به منظور حفظ سلامت باتری بهتر است حداکثر هر سه ماه یکبار، باتری محصول را شارژ و دشارژ نمایید.
- مدت زمان گارانتی باتری و آداپتور دستگاه از تاریخ شروع گارانتی بر روی کارت یا لیبل ضمانت، 18 ماه می باشد.
- ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن لیبل جعبه و یا کارت گارانتی مقدور می باشد و مدت زمان گارانتی دستگاه بر روی کارت گارانتی و یا لیبل جعبه ذکر شده است. تاریخ شروع گارانتی بر اساس تاریخ شروع درج شده برروی لیبل جعبه (و یا کارت گارانتی) می باشد.
- تاریخ پایان گارانتی محصولات تحت پوشش گارانتی GREEN، به صورت بروز شده از طریق بخش "کنترل سریال" سایت گارانتی GREEN قابل مشاهده می باشد.
- عدم سازگاری محصول با قطعات یا عدم کارکرد در نرمافزاری خاص به منزله معیوب بودن آن نبوده و محصول از دیدگاه گارانتی سالم تلقی می گردد.
- هرگونه تغییر در مشخصات فنی دستگاه (ذکر شده در لیبل روی جعبه یا کارت گارانتی ) و یا باز شدن دستگاه توسط افراد غیر مجاز با تشخیص کارشناسان GREEN موجب ابطال گارانتی می گردد.
- آسیب های ناشی از اتصال آداپتور غیر استاندارد، کابل ها، پورتها و حافظه های غیر استاندارد، اتصال پورت های ورودی و خروجی به برق شهر، ورود گرد و غبار و مایعات یا مواد شیمیایی، نوسانات برق، ضربه، آسیب فیزیکی و ظاهری، تغییر رنگ، استفاده نادرست از دستگاه، هرگونه تغییر فیزیکی یا شکستگی، پارگی و قطعی در کابل،سولفاته و زنگ زدگی، دستکاری، سوختگی و تغییر رنگ کالا یا استشمام بوی سوختگی، مخدوش شدن یا ناخوانا بودن سریال ها و لیبل پلمپ، نوسانات برق ناشی از استفاده شارژرهای غیر مناسب، شامل گارانتی نمیباشد.
- حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان ها به عهده خریدار می باشد .
- دستگاه های خارج از گارانتی در صورت امکان، با اخذ هزینههای مربوطه تعمیر خواهند شد.
- با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی، دستگاهی با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارایه خواهد شد.