شرایط گارانتی اسپیکر

 

  • مشتری گرامی با تشکر از انتخاب شما، این کالا توسط GREEN گارانتی شده است و آسیب­ های ناشی از نقص فنی، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات سخت افزاری دستگاه از جمله باتری و ... به استثنای لوازم جانبی در صورت سلامت ظاهری و نداشتن آسیب فیزیکی، مشمول گارانتی خواهد بود. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می ­باشد.
  • مدت زمان گارانتی دستگاه بر اساس تاریخ ذکر شده بر روی لیبل جعبه و یا کارت گارانتی دستگاه می ­باشد.
  • برای عملکرد بهتر باتری، قبل از اولین استفاده محصول را به طور کامل شارژ نمایید و بهتر است باتری آن در حالت خاموش شارژ گردد. همچنین به منظور حفظ سلامت باتری بهتر است حداکثر هر سه ماه یکبار، باتری محصول را شارژ و دشارژ نمایید.
  • مدت زمان گارانتی باتری و آداپتور دستگاه از تاریخ شروع گارانتی بر روی کارت یا لیبل ضمانت، 18 ماه می­ باشد.
  • ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن لیبل جعبه و یا کارت گارانتی مقدور می باشد و مدت زمان گارانتی دستگاه بر روی کارت گارانتی و یا لیبل جعبه ذکر شده است. تاریخ شروع گارانتی بر اساس تاریخ شروع درج شده برروی لیبل جعبه (و یا کارت گارانتی) می باشد.
  • تاریخ پایان گارانتی محصولات تحت پوشش گارانتی GREEN، به صورت بروز شده از طریق بخش "کنترل سریال" سایت گارانتی GREEN قابل مشاهده می باشد.
  • عدم سازگاری محصول با قطعات یا عدم کارکرد در نرم­افزاری خاص به منزله معیوب بودن آن نبوده و محصول از دیدگاه گارانتی سالم تلقی می­ گردد.
  • هرگونه تغییر در مشخصات فنی دستگاه (ذکر شده در لیبل روی جعبه یا کارت گارانتی ) و یا باز شدن دستگاه توسط افراد غیر مجاز با تشخیص کارشناسان GREEN موجب ابطال گارانتی می­ گردد.
  • آسیب­ های ناشی از اتصال آداپتور غیر استاندارد، کابل ها، پورت­ها و حافظه ­های غیر استاندارد، اتصال پورت­ های ورودی و خروجی به برق شهر، ورود گرد و غبار و مایعات یا مواد شیمیایی، نوسانات برق، ضربه، آسیب فیزیکی و ظاهری، تغییر رنگ، استفاده نادرست از دستگاه، هرگونه تغییر فیزیکی یا شکستگی، پارگی و قطعی در کابل،سولفاته و زنگ زدگی، دستکاری، سوختگی و تغییر رنگ کالا یا استشمام بوی سوختگی، مخدوش شدن یا ناخوانا بودن سریال­ ها و لیبل پلمپ، نوسانات برق ناشی از استفاده شارژرهای غیر مناسب، شامل گارانتی نمی‌باشد.
  • حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان ­ها به عهده خریدار می­ باشد .
  • دستگاه ­های خارج از گارانتی در صورت امکان، با اخذ هزینه­های مربوطه تعمیر خواهند شد.
  • با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی، دستگاهی با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارایه خواهد شد.