
شرایط گارانتی ALL-in-One
- مشتری گرامی با تشکر از انتخاب شما، این کالا توسط GREEN گارانتی شده است و آسیب های ناشی از نقص فنی، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات سخت افزاری این محصول در صورت سلامت ظاهری و نداشتن آسیب فیزیکی، مشمول گارانتی خواهد بود. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می باشد.
- ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن لیبل جعبه و یا کارت گارانتی مقدور می باشد و مدت زمان گارانتی دستگاه بر روی کارت گارانتی و یا لیبل جعبه ذکر شده است. تاریخ شروع گارانتی بر اساس تاریخ شروع درج شده برروی لیبل جعبه (و یا کارت گارانتی) می باشد.
- تاریخ پایان گارانتی محصولات تحت پوشش گارانتی GREEN، به صورت بروز شده از طریق بخش "کنترل سریال" سایت گارانتی GREEN قابل مشاهده می باشد.
- در هنگام خرید مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، وجود برچسب سریال و هولوگرام بر روی دستگاه و کارت یا لیبل گارانتی با تاریخ معتبر می باشد.
- در صورتی که اشکال دستگاه ناشی از پاک شدن ویندوز، آلودگی ویروسی و نرم افزارهای نصب شده باشد، رفع اشکال با اخذ هزینههای لازم صورت می پذیرد.
- عدم کارکرد AIO در نرم افزارهای خاص و یا عدم همخوانی با ابزارهای جانبی به منزله معیوب بودن آن نبوده و این محصول از دیدگاه گارانتی سالم تلقی می گردد.
- هرگونه تغییر در مشخصات فنی دستگاه ( ذکر شده در لیبل روی جعبه یا کارت گارانتی ) و قطعات داخلی، عدم وجود یا مخدوش شدن سریال و لیبل ها، هولوگرام و برچسب شناسایی کالا، لیبل روی جعبه یا کارت گارانتی و یا باز شدن دستگاه توسط افراد غیر مجاز با تشخیص کارشناسان GREEN موجب ابطال گارانتی می گردد.
- آسیب های ناشی از استفاده از قطعات متصل شده با برند های نامعتبر و غیراستاندارد، اتصال ابزار و حافظههای غیراستاندارد به پورتهای USB، اتصال پورتهای ورودی و خروجی به برق شهر، صدمات ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاهها با کابلها و مبدلهای معیوب، ورود مایعات و مواد شیمیایی، سولفاته شدن، نوسانات برق، آتشسوزی و رعد و برق، ضربه، آسیبهای ناشی از حمل ناصحیح، سرویس توسط افراد غیرمجاز، استفاده از لوازم جانبی نامرغوب و غیراستاندارد، شکستگی، آسیب فیزیکی و ظاهری، تخریب عمدی، آسیبهای وارده به کانکتورها، استفاده نادرست از دستگاه، عیوب ناشی از عدم رعایت شرایط صحیح نگهداری ( مانند قرار گرفتن در مجاورت سرمای شدید، حرارت بالا، امواج مغناطیسی شدید، ورود گرد و غبار و خاک زیاد )، استفاده از آداپتورهای متفرقه، صدمات و خرابیهای ناشی از نصب یا بروزرسانی هر نوع فایل یا برنامه و نفوذ ویروس، تغییر رنگ و یا سوختگی ظاهری، خم شدگی و تاب برداشتن پنل، ترک خوردگی، شکستگی و یا له شدگی پینها و کانکتورها، آسیبهای ناشی از استفاده غیراستاندارد نظیر((OVERCLOCK، عدم توجه به دفترچه راهنمای کالا و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر با تشخیص کارشناسان GREEN، شامل گارانتی نمی باشد.
- طبق استاندارد جهانی ارائه خدمات به دستگاههایی با بیش از 3 پیکسل سوخته ( حداقل 4 پیکسل ) در صفحه نمایش انجام می پذیرد.
- حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستانها به عهده خریدار می باشد.
- گرین هیچ مسئولیتی در قبال فراموش شدن کلمه عبور بایوس و از بین رفتن اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه را ندارد و مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات بر عهده مشتری می باشد.
- دستگاههای خارج از گارانتی در صورت امکان، با اخذ هزینههای مربوطه تعمیر خواهند شد.
- با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی، دستگاهی با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارایه خواهد شد. بازیابی کلمه عبور تنها با ارائه فاکتور معتبر خرید و استعلام از مراجع قانونی با اخذ هزینههای لازم در صورت امکان انجام خواهد شد.