شرایط گارانتی ALL-in-One

 

  • مشتری گرامی با تشکر از انتخاب شما، این کالا توسط GREEN گارانتی شده است و آسیب ­های ناشی از نقص فنی، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات سخت افزاری این محصول در صورت سلامت ظاهری و نداشتن آسیب فیزیکی، مشمول گارانتی خواهد بود. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می ­باشد.
  • ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن لیبل جعبه و یا کارت گارانتی مقدور می باشد و مدت زمان گارانتی دستگاه بر روی کارت گارانتی و یا لیبل جعبه ذکر شده است. تاریخ شروع گارانتی بر اساس تاریخ شروع درج شده برروی لیبل جعبه (و یا کارت گارانتی) می باشد.
  • تاریخ پایان گارانتی محصولات تحت پوشش گارانتی GREEN، به صورت بروز شده از طریق بخش "کنترل سریال" سایت گارانتی GREEN قابل مشاهده می باشد.
  •  در هنگام خرید مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، وجود برچسب سریال و هولوگرام بر روی دستگاه و کارت یا لیبل گارانتی با تاریخ معتبر می ­باشد.
  • در صورتی که اشکال دستگاه ناشی از پاک شدن ویندوز، آلودگی ویروسی و نرم افزارهای نصب شده باشد، رفع اشکال با اخذ هزینه­های لازم صورت می ­پذیرد.
  • عدم کارکرد AIO در نرم افزارهای خاص و یا عدم همخوانی با ابزارهای جانبی به منزله معیوب بودن آن نبوده و این محصول از دیدگاه گارانتی سالم تلقی می­ گردد.
  • هرگونه تغییر در مشخصات فنی دستگاه ( ذکر شده در لیبل روی جعبه یا کارت گارانتی ) و قطعات داخلی، عدم وجود یا مخدوش شدن سریال و لیبل ها، هولوگرام و برچسب شناسایی کالا، لیبل روی جعبه یا کارت گارانتی و یا باز شدن دستگاه توسط افراد غیر مجاز با تشخیص کارشناسان GREEN موجب ابطال گارانتی می ­گردد.
  • آسیب­ های ناشی از استفاده از قطعات متصل شده با برند های نامعتبر و غیراستاندارد، اتصال ابزار و حافظه­های غیراستاندارد به پورت­های USB، اتصال پورت­های ورودی و خروجی به برق شهر، صدمات ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاه­ها با کابل­ها و مبدل­های معیوب، ورود مایعات و مواد شیمیایی، سولفاته شدن، نوسانات برق، آتش­سوزی و رعد و برق، ضربه، آسیب­های ناشی از حمل ناصحیح، سرویس توسط افراد غیرمجاز، استفاده از لوازم جانبی نامرغوب و غیراستاندارد، شکستگی، آسیب فیزیکی و ظاهری، تخریب عمدی، آسیب­های وارده به کانکتورها، استفاده نادرست از دستگاه، عیوب ناشی از عدم رعایت شرایط صحیح نگهداری ( مانند قرار گرفتن در مجاورت سرمای شدید، حرارت بالا، امواج مغناطیسی شدید، ورود گرد و غبار و خاک زیاد )، استفاده از آداپتورهای متفرقه، صدمات و خرابی­های ناشی از نصب یا بروزرسانی هر نوع فایل یا برنامه و نفوذ ویروس، تغییر رنگ و یا سوختگی ظاهری، خم شدگی و تاب برداشتن پنل، ترک خوردگی، شکستگی و یا له شدگی پین­ها و کانکتورها، آسیب­های ناشی از استفاده غیراستاندارد نظیر((OVERCLOCK، عدم توجه به دفترچه راهنمای کالا و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر با تشخیص کارشناسان GREEN،  شامل گارانتی نمی ‌باشد.
  • طبق استاندارد جهانی ارائه خدمات به دستگاه­هایی با بیش از 3 پیکسل سوخته ( حداقل 4 پیکسل ) در صفحه نمایش انجام می­ پذیرد.
  • حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان­ها به عهده خریدار می ­باشد.
  • گرین هیچ مسئولیتی در قبال فراموش شدن کلمه عبور بایوس و از بین رفتن اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه را ندارد و مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات بر عهده مشتری می ­باشد.
  • دستگاه­های خارج از گارانتی در صورت امکان، با اخذ هزینه­های مربوطه تعمیر خواهند شد.
  • با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی، دستگاهی با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارایه خواهد شد. بازیابی کلمه عبور تنها با ارائه فاکتور معتبر خرید و استعلام از مراجع قانونی با اخذ هزینه­های لازم در صورت امکان انجام خواهد شد.