
شرایط گارانتی AIO
● مشتری گرامی با تشکر از انتخاب شما ، این کالا توسط GREEN گارانتی شده است و آسیب های ناشی از نقص فنی ، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات سخت افزاری این محصول در صورت سلامت ظاهری و نداشتن آسیب فیزیکی ، مشمول گارانتی خواهد بود . دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می باشد .
● مدت زمان گارانتی دستگاه بر اساس تاریخ ذکر شده بر روی جعبه و کارت گارانتی دستگاه می باشد و ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن کارت مقدور است. در هنگام خرید مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا ، وجود برچسب سریال و هولوگرام بر روی دستگاه و کارت گارانتی با تاریخ معتبر می باشد .
● در صورتی که اشکال دستگاه ناشی از پاک شدن ویندوز ، آلودگی ویروسی و نرم افزارهای نصب شده باشد ، رفع اشکال با اخذ هزینه های لازم صورت می پذیرد .
● عدم کارکرد AIO در نرم افزارهای خاص و یا عدم همخوانی با ابزارهای جانبی به منزله معیوب بودن آن نبوده و این محصول از دیدگاه گارانتی سالم تلقی می گردد .
● هرگونه تغییر در مشخصات فنی دستگاه ( ذکر شده در کارت گارانتی ) و قطعات داخلی ، عدم وجود یا مخدوش شدن سریال ، هولوگرام و برچسب شناسایی کالا و کارت گارانتی و یا باز شدن دستگاه توسط افراد غیر مجاز با تشخیص کارشناسان GREEN موجب ابطال گارانتی می گردد.
● آسیب های ناشی از استفاده از قطعات متصل شده با برند های نامعتبر و غیر استاندارد ، اتصال ابزار و حافظه های غیر استاندارد به پورت های USB ، اتصال پورت های ورودی و خروجی به برق شهر ، صدمات ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاه ها با کابل ها و مبدل های معیوب، ، ورود مایعات و مواد شیمیایی ، سولفاته شدن ، نوسانات برق ، آتش سوزی و رعد و برق ، ضربه ، آسیب های ناشی از حمل ناصحیح ، سرویس توسط افراد غیرمجاز ، استفاده از لوازم جانبی نامرغوب و غیر استاندارد ، شکستگی ، آسیب فیزیکی و ظاهری ، تخریب عمدی ، آسیب های وارده به کانکتورها ، استفاده نادرست از دستگاه ، عیوب ناشی از عدم رعایت شرایط صحیح نگهداری ( مانند قرار گرفتن در مجاورت سرمای شدید ، حرارت بالا ، امواج مغناطیسی شدید ، ورود گرد و غبار و خاک زیاد ) ، استفاده از آداپتور های متفرقه ، صدمات و خرابی های ناشی از نصب یا به روزرسانی هر نوع فایل یا برنامه و نفوذ ویروس ، تغییر رنگ و یا سوختگی ظاهری ، خم شدگی و تاب برداشتن پنل ، ترک خوردگی ، شکستگی و یا له شدگی پین ها و کانکتورها ، آسیب های ناشی از استفاده غیر استاندارد نظیر((OVERCLOCK ، عدم توجه به دفترچه راهنمای کالا و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر با تشخیص کارشناسان GREEN ، شامل گارانتی نمیباشد.
● طبق استاندارد جهانی ارائه خدمات به دستگاه هایی با بیش از 3 پیکسل سوخته ( حداقل 4 پیکسل ) در صفحه نمایش انجام می پذیرد .
● حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان ها به عهده خریدار می باشد . ( برای اطلاع کامل از نحوه ارایه خدمات در شهرستان ها به سایت شرکت مراجعه فرمایید . )
● گرین هیچ مسئولیتی در قبال فراموش شدن کلمه عبور بایوس و از بین رفتن اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه را ندارد و مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات بر عهده مشتری می باشد .
● بازیابی کلمه عبور تنها با ارائه فاکتور معتبر خرید و استعلام از مراجع قانونی با اخذ هزینه های لازم در صورت امکان انجام خواهد شد .
● دستگاه های خارج از گارانتی در صورت امکان، با اخذ هزینه های مربوطه تعمیر خواهند شد.
● با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری ، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی ، دستگاهی با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارایه خواهد شد .