شرایط گارانتی CPU

 

  • مشتری گرامی، گارانتیGREEN  از انتخاب شما تشکر می ­نماید و آسیب ­های ناشی از نقص فنی، مواد بکار رفته، شرایط تولید و عملکرد ناصحیح دستگاه را در صورت سلامت ظاهری مشمول گارانتی محاسبه می ­نماید. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط شما می ­باشد. لطفا در هنگام خرید از سلامت فیزیکی، کامل بودن متعلقات، صحت مشخصات فنی و سریال درج شده روی لیبل جعبه و یا کارت گارانتی با سریال کالا و جعبه اطمینان حاصل نمایید.
  • ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن لیبل جعبه و یا کارت گارانتی مقدور می باشد و مدت زمان گارانتی دستگاه بر روی کارت گارانتی و یا لیبل جعبه ذکر شده است. تاریخ شروع گارانتی بر اساس تاریخ شروع درج شده برروی لیبل جعبه (و یا کارت گارانتی) می باشد.
  • تاریخ پایان گارانتی محصولات تحت پوشش گارانتی GREEN، به صورت بروز شده از طریق بخش "کنترل سریال" سایت گارانتی GREEN قابل مشاهده می باشد.
  • عدم سازگاری CPU با قطعات یا عدم کارکرد در نرم­افزاری خاص به منزله معیوب بودن آن نبوده و CPU از دیدگاه گارانتی سالم تلقی می ­گردد.
  • صدمات و خرابی‌های ناشی از نوسانات برق، نفوذ مایعات، سولفاته شدن، آتش­سوزی، رعد و برق، وارد آمدن ضربه، شکستگی، تخریب عمدی، بسته بندی نامناسب برای حمل­و­نقل، "سرویس، بازشدگی و تعمیرات فن " توسط اشخاص غیرمجاز، استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیراستاندارد، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، صدمات و خرابی‌های ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاه‌ها، مخدوش شدن سریال و لیبل­، کج شدگی و یا شکستگی پایه­های CPU، استفاده از منبع تغذیه نامرغوب و یا معیوب، تغییر رنگ و یا سوختگی ظاهری، آسیب­ های ناشی از استفاده غیر استاندارد نظیر((OVERCLOCK، عدم توجه به دفترچه راهنمای کالا و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر با تشخیص کارشناسان GREEN موجب ابطال گارانتی CPU و فن می­گردد.
  • CPU معیوب می بایست به صورت مجزا و خارج از سیستم، به مرکز گارانتی و یا نمایندگی­های خدمات GREEN تحویل شود.
  • به دلیل عدم امکان تعمیرات روی CPU، رفع مشکل به صورت خارج از گارانتی مقدور نخواهد بود.
  • حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان­ها به عهده خریدار می ­باشد.
  • با توجه به تحول سریع تکنولوژی، در صورت نیاز به تعویض و عدم وجود مدل اصلی، دستگاه با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز تعویض می ­گردد.