شرایط گارانتی لپ تاپ

 

  • مشتری گرامی با تشکر از انتخاب شما، این کالا توسط GREEN گارانتی شده است و آسیب­های ناشی از نقص فنی، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات سخت افزاری دستگاه از جمله باتری، آداپتور و ... به استثنای لوازم جانبی در صورت سلامت ظاهری و نداشتن آسیب فیزیکی، مشمول گارانتی خواهد بود. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می ­باشد.
  • مدت زمان گارانتی باتری و آداپتور دستگاه از تاریخ شروع گارانتی بر روی کارت یا لیبل ضمانت، 18 ماه می ­باشد.
  • ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن لیبل جعبه و یا کارت گارانتی مقدور می باشد و مدت زمان گارانتی دستگاه بر روی کارت گارانتی و یا لیبل جعبه ذکر شده است. تاریخ شروع گارانتی بر اساس تاریخ شروع درج شده برروی لیبل جعبه (و یا کارت گارانتی) می باشد.
  • تاریخ پایان گارانتی محصولات تحت پوشش گارانتی GREEN، به صورت بروز شده از طریق بخش "کنترل سریال" سایت گارانتی GREEN قابل مشاهده می باشد.
  • در صورتی که اشکال دستگاه ناشی از پاک شدن ویندوز، آلودگی ویروسی و نرم افزار های نصب شده باشد، رفع اشکال با اخذ هزینه ­های لازم صورت می ­پذیرد .
  • عدم سازگاری لپ تاپ با قطعات یا عدم کارکرد در نرم­افزاری خاص به منزله معیوب بودن آن نبوده و لپ تاپ از دیدگاه گارانتی سالم تلقی می ­گردد.
  • هرگونه تغییر در مشخصات فنی دستگاه (ذکر شده در لیبل روی جعبه یا کارت گارانتی ) و یا باز شدن دستگاه توسط افراد غیر مجاز با تشخیص کارشناسان GREEN موجب ابطال گارانتی می ­گردد.
  • آسیب­های ناشی از اتصال پورت­ها و حافظه­های غیر استاندارد و نامعتبر، اتصال پورت­های ورودی و خروجی به برق شهر و یا آداپتورهای غیر استاندارد و نامناسب ،صدمات ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاه ها با کابل ها و مبدل های معیوب، آتش سوزی و رعد و برق، ضربه، آسیب های ناشی از حمل ناصحیح، سرویس توسط افراد غیر مجاز، استفاده از لوازم جانبی نامرغوب و غیر استاندارد، شکستگی، تخریب عمدی، آسیب های وارده به کانکتورها، استفاده نادرست از دستگاه، عیوب ناشی از عدم رعایت شرایط صحیح نگهداری( مانند قرارگرفتن در مجاورت سرمای شدید، حرارت بالا، امواج مغناطیسی شدید)، صدمات و خرابی های نصب یا بروزرسانی هر نوع فایل یا برنامه و نفوذ ویروس، سوختگی ظاهری، خم شدگی و تاب برداشتن پنل، ترک خوردگی، شکستگی و یا له شددگی پین ها و کانکتورها، آسیب های ناشی از استفاده غیر استاندارد نظیر (OVER CLOCK) ، ورود گرد و غبار و مایعات یا مواد شیمیایی، نوسانات برق، آسیب فیزیکی و ظاهری، تغییر رنگ، مخدوش شدن سریال­ها و لیبل ها شامل گارانتی نمی ‌باشد.
  • حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان­ها به عهده خریدار می ­باشد .
  • طبق استاندارد جهانی ارائه خدمات به دستگاه هایی با بیش از 3  پیکسل سوخته (حداقل 4 پیکسل ) انجام می­ پذیرد.
  • گرین مسئولیتی در قبال فراموش شدن کلمه عبور و اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه­ها ندارد و مشتریان در صورت لزوم می­توانند قبل از مراجعه به مرکز گارانتی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
  • دستگاه­های خارج از گارانتی در صورت امکان، با اخذ هزینه­های مربوطه تعمیر خواهند شد.
  • با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی، دستگاهی با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارایه خواهد شد.