گارانتی GREEN ، گارانتی لبخند
درباره ما ...
نشان تجاری Green توسط شرکت پردیس صنعت سیاره سبز در سال ۱۳۷۵ برای تولید و عرضه قطعات و تجهیزات الکترونیکی، کامپیوتری و زیست محیطی در ایران به ثبت رسید. هدف اولیه Green، تمرکز بر روی تجهیزات زیست محیطی بود و به تدریج و بنا بر کاستی های بازار سخت افزار و با حفظ هدف اولیه خود، از سال ۱۳۷۷ اقدام به تولید و عرضه کیس و پاور کامپیوتری، مطابق با بالاترین سطح استانداردهای روز جهانی و سازگار با الزامات زیست محیطی و بهره وری انرژی نمود. با ادامه این روند به تدریج گروه تجهیزات جانبی (کیبورد، ماوس و اسپیکر) به همراه انواع خنک کننده آبی/بادی پردازنده، کامپیوترهای نیمه آماده تحت عنوان PIO و کامپیوترهای آماده تحت عنوان AIO نیز به سبد محصولات این شرکت اضافه شد.
یکی از شاخصهای GREEN که مورد تاکید اکثر متخصصین میباشد، نحوه ارایه خدمات و گارانتی محصولات GREEN است که تاکنون توانسته پاسخگوی بسیاری از کاربران عزیز باشد. اعتماد به مجموعه GREEN و خدمات آن، راه را برای توسعه کمی و کیفی این خدمات باز نمود تا جایی که مجموعه خدمات پس از فروش شرکت پردیس صنعت سیاره سبز با پشتوانه این تجربیات گرانبها در زمینه ارایه خدمات پس از فروش مطابق با نیازهای مشتریان، با نام GREEN Guarantee همراه با خدماتی متفاوت و گسترده تر، افتخار حضور در کنار کاربران را داشته است. تلاش گارانتی GREEN از ابتدا رضایت مشتریان بوده و از این رو از ابتدای فعالیت در سال ۱۳۷۵ این هدف مورد نظر ما در ارائه محصولات بوده است. بعد از ۱۵ سال تجربه، در سال ۱۳۹۰ گارانتی محصولات دیگر برندها در سیاره سبز اجرایی شد و GREEN Guarantee علاوه بر خدمات محصولات GREEN از قبیل پاور، کیس و... پتانسیل خود را معطوف به ارایه خدمات سایر قطعات کامپیوتری نظیر مانیتور، لپ تاپ، تبلت ، مادربرد، کارت گرافیک و... نمود.
Green Guarantee برای ارائه گارانتی خوب و باکیفیت، شعار خود را لبخند قرار داده تا گارانتی GREEN، لبخند را بر لبان کاربران و مشترکان بنشاند.
ارزشهای محوری GREEN Guarantee را می توان در چند بند زیر بازگو نمود:
- مشتری مداری
مهمترین ارزش خدمات GREEN در برآورده سازی انتظارات مشتریان و رضایتمندی آنان است. این مجموعه رضایتمندی هر مشتری به هر قیمتی را وظیفه اصلی خود میداند، چرا که بدون در نظر گرفتن آن تمامی قابلیتها و توانمندیهای این مجموعه بی ارزش خواهد شد.
- سرعت بالای ارایه خدمات
در راستای احترام به مشتری و ارج نهادن به نیازهای او، GREEN Guarantee در قالب طرحهای متنوع سعی در کاهش زمان ارایه خدمات دارد تا در صورت ایجاد هرگونه مشکل برای مشتری، در اسرع وقت مشکل ایشان مرتفع گردد.
- مسئولیت پذیری خدمات
یکی از مواردی که موجب نارضایتی مشتریان می شود عدم مسولیت پذیری گارانتی های مختلف در برابر آسیب های وارده به دستگاه ها می باشد و GREEN Guarantee با توجه به این مهم سعی در جلب رضایت کامل مشتریان حتی فراتر از تعهدات گارانتی دارد.
- خدمات سراسری
GREEN با دارا بودن شبکه ای مشتمل بر 34 نماینده در سراسر کشور خدمات را با کمترین هزینه و در اسرع وقت به مشتریان ارایه مینماید.
- نوآوری و ارایه طرحهای جدید خدماتی
خدمات شهرستانها، طرحهای تعویض و ... مواردی از طرحهای متنوعی هستند که گرین جهت بیشترین بهره برداری کاربران در سراسر کشور اقدام به اجرای آنها نموده است.
- ارائه مدت زمان بالای گارانتی تا 130 ماه
زمان گارانتی پاورهای گرین در پایین ترین رده 37 ماه و در ردههای بالاتر تا 130 ماه میباشد، که در مقایسه با مدت زمان گارانتی محصولات مشابه بسیار بالاتر است و مشتریان میتوانند در کنار طرح تعویض پاورهای آسیب دیده، با آرامش و بدون نگرانی از دستگاههای خود استفاده نمایند.
آشنایی با بخش های مختلف گارانتی GREEN